wtorek, 14 lipca 2015

Po długiej przerwie...

Wracam po dość drastycznie długiej przerwie.
Najpierw była sesja, powrót na wakacje do rodzinnego domu i związane z tym pakowanie, szaleńcze poszukiwanie pracy po tym jak znajoma zrobiła mnie w bambuko, potem zaczęcie pracy... Dzień za dniem ucieka mi przez palce i nawet nie wiem kiedy minął ten czas.
Potrafiłam tylko robić zdjęcia potraw (które udało mi się produkować od czasu do czasu) z myślą, że tutaj je wrzucę.

Trochę nadeszło zmian.
Po wizycie u endokrynologa musiałam przejść na dietę bezglutenową. Tak mi kazała lekarka. Że może wtedy poczuję się lepiej. No, czemu by nie. Tylko piwa szkoda :c Więc powoli staram się wykluczać gluten, na razie na próbę.
Zobaczymy, co to da.

W najbliższym czasie postaram się wrzucić inne zgromadzone tematy, a na razie pochwalę się moją dzisiejszą kolacją :D
Prosto i pysznie, czyli ryż ze startym jabłkiem i cynamonem przyozdobiony truskawkami, jagodami i ananasem! Pychota! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz